Zintegrowany System Zarządzania Spółki Merrid Controls oparty jest na zasadach zrównoważonego rozwoju i zapewnia realizację Misji Spółki, czyli świadczenie usług
w zakresie projektowania, opracowywania oprogramowania, montażu i uruchamiania systemów automatyki i informatyki wraz z serwisem zgodnie z oczekiwaniami jakościowymi Klienta oraz z zachowaniem bezpieczeństwa informacji, jak również dbałością o bezpieczeństwo i higienę pracy oraz przy spełnieniu mających zastosowanie wymagań prawnych.
Nadrzędnym celem Spółki w zakresie jakości jest ciągłe świadczenie usług, które spełniają wymagania Klienta oraz mające zastosowanie wymagania prawne.
Nadrzędnym celem Spółki w zakresie bezpieczeństwa informacji jest zapewnienie ochrony oraz poufności dostępności i integralności danych przetwarzanych w związku z działalnością biznesową.
Nadrzędnym celem Spółki w zakresie BHP jest zapobieganie wypadkom i minimalizacja ryzyka ich wystąpienia przy udziale pracowników oraz zapewnieniu promowania zdrowych i bezpiecznych warunków pracy.
Realizując wyznaczone Cele ZSZ ciągle doskonalimy Zintegrowany System Zarządzania, który tworzą System Zarządzania Jakością (PN-EN ISO 9001:2015), System Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji (PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06) oraz System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (PN-ISO 45001:2018).
Wdrożony system obejmuje zasoby w formie papierowej, elektronicznej oraz sprzęt będący w posiadaniu pracowników Spółki realizujących usługi u Klientów.
Wszyscy Pracownicy Spółki są odpowiedzialni za przyjęcie, stosowanie i rozpowszechnianie Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz jej wdrażanie tak, aby zadeklarowane cele i działania zostały w pełni osiągnięte.
01.06.2021 r. Prezes Zarządu | Hubert Ladrowski
Politykę Zintegrowanego Systemu Zarządzania Merrid Controls realizuje poprzez następujące działania:
- Umacnianie pozycji rynkowej Spółki i zwiększanie efektywności i konkurencyjności poprzez dostarczanie Klientom kompleksowych oraz innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie automatyki i informatyki.
- Rozwijanie sprawnego i efektywnego serwisowania wdrożonych u Klientów systemów automatyki i informatyki z zachowaniem bezpieczeństwa przetwarzanych informacji oraz warunków BHP.
- Podwyższanie poziomu jakości oferowanych usług oraz obsługi Klienta.
- Monitorowanie informacji zwrotnej od Klienta, aby spełnić Jego wymagania i oczekiwania.
- Zagwarantowanie zachowania poufności i integralności powierzonych nam informacji, w tym danych osobowych przy zachowaniu uprawnionego dostępu.
- Ochrona aktywów informacyjnych i wzmacnianie zaufania naszych Klientów oraz innych Stron Zainteresowanych w zakresie bezpieczeństwa informacji poprzez zarządzanie ryzykiem.
- Ciągłe monitorowanie bezpieczeństwa informacji i podejmowanie odpowiednich działań w przypadku zagrożeń czy naruszeń.
- Zapobieganie wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym i zdarzeniom potencjalnie wypadkowym poprzez systematyczną identyfikację zagrożeń, kontrolę ryzyka oraz jego ograniczenie do poziomu akceptowalnego.
- Podnoszenie świadomości i odpowiedzialności pracowników w zakresie BHP poprzez kreowanie kultury bezpieczeństwa i współdziałania wszystkich pracowników.
- Pełną otwartość w zakresie informacji o stanie bezpieczeństwa pracy w Spółce. Informowanie pracowników o rezultatach działań w zakresie BHP, wynikach badań czynników szkodliwych w środowisku pracy oraz prowadzenie efektywnej komunikacji.
- Podnoszenie poziomu BHP poprzez prowadzenie aktywnego dialogu z pracownikami, Klientami i innymi Stronami Zainteresowanymi.
- Systematyczne podnoszenie kwalifikacji i motywowanie pracowników poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz uświadamianie znaczenia kierowania się normami etycznymi. Wzmacnianie rozwoju świadomości i zaangażowania pracowników w zakresie jakości usług, bezpieczeństwa informacji i BHP.
- Wykorzystywanie najnowszych osiągnięć nauki i techniki oraz dotychczasowych doświadczeń w działalności biznesowej.
- Przestrzeganie wymagań prawnych i innych mających zastosowanie wymagań dzięki prowadzeniu stałym identyfikacji i wdrażaniu.
- Zapewnienie odpowiednich zasobów do działania Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz optymalnego ich wykorzystania.
Spółka MERRID CONTROLS posiada Zintegrowany System Zarządzania, który obejmuje certyfikowane od 2002 roku Systemu Zarządzania Jakością, od 2008 roku System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz od 2010 roku System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy.
Zintegrowany System Zarządzania obejmuje swoim zakresem projektowanie, opracowywanie oprogramowania, montaż i uruchamianie oraz serwisowanie systemów automatyki i informatyki przemysłowej.